Dzsungel Étterem

Értékelés 44 értékelés 4.5

Elérhetőségek

Cím: 1066 Budapest , Jókai utca 30.

Telefon: +36-1-3024003

Szombat 12:00-01:00
Vasárnap 12:00-01:00

További információk

Ha különleges élménnyel egybekötött ebédre, vacsorára vágysz mindenképpen a Dzsungel étteremben a helyed, ahol 4 terem közül választhatsz, melyek az Óceán, Szavanna, Kalóz és Dzsungel hangulatot hozzák el neked. A Szavanna teremben a sivatag kellős közepén találhatod magadat, hisz kaktuszok, homokszínű bútorok vesznek téged körül, de semmiképpen nem lesz gondod a kiszáradással. Amennyiben az egzot
ikus Dzsungelre vágysz, rendkívüli zöld növények társaságában fogyaszthatod el a finom, különleges házi specialitásokat. Vár a kékség az Óceán teremben, ahol a hatalmas akvárium előtt igazán a tenger mélyén találod Magad, a rendkívüli halételekkel megtetőzve az est fényét. A Kalóz teremben olyan érzésed lesz mintha visszamentél volna az időben és egy igazi kalózhajó fedélzetén ülnél a rettegett kalózkapitánnyal, hordókkal, a háttérben. Ha kinézel a hajó kis ablakain megismerheted a tenger élővilágát is,
Tökéletes egy romantikus randevúra, vagy egy hatalmas baráti vacsorára, akár egy szűk családi kellemes evésre, hisz az étterem pont olyan sok rétegnek ad helyet, mint amilyen változatos a Dzsungel étterem maga. Az étlap már maga felér egy mesével, hisz megkóstolhatod a Kék mélységet, a Foltos gepárd kedvencét, vagy az Egyenlítő remekét!

Vélemények, értékelések (20)

• Tupi Tímea
Értékelés
Csodálatos hely.Maga a környezet is csodálatos, színes a kiszolgálás a pincérek is nagyon kedvesek, még a virágot amit kaptam azt is utánunk hozták.
Az ételek is nagyon finomak.Tudom ajánlani mindenkinek:)
  • Vámosi Jenő
  • 3 értékelés
  • 3 hasznos vélemény
Értékelés
Soha többet nem megyek oda egy felszolgálónál 400 ft jattot akartam adni azt mondta ezrest a főnöknek szoktak ők adni ez semmi.
  • lakatos csaba
Értékelés
kiváló étterem,kiválo minöség.mindenkinek csak ajánlani tudom.az árak elfogadhatoak,könyen megközelithetö.
  • K. Ildikó
  • 10 értékelés
  • 11 hasznos vélemény
Értékelés
Meglepetésvacsorára vittek el ide. Több különböző hangulatú terme közül mi a dzsungelben voltunk. Igazán különleges ilyen szépen megkomponált környezetben vacsorázni. Megjegyzem az ételek rendkívül ízletesek voltak és mondhatni nagy adagok. A párommal nem vagyunk ki étkűek, de "Balu Mancsa" (azaz Ropogós, sült, fokhagymás sertés csülök egészben,
pirított hagymával, steak burgonyával, csípős tormamártással) még kettőnkön is kifogott, pedig egy személyes fogás! Árban is megfelelő hely. Kiemelten ajánlom Mindenkinek!
  • Nikolett Nagy
  • 5 hasznos vélemény
Értékelés
Maximálisan ajánlom az éttermet, mert a termei különleges hangulatot adnak. Az ételek méretei elég nagyok, így nem panaszkodhatunk az adagokra. Árai is elfogadhatóak így bármikor ellehet oda látogatni és egy kellemes élményben lesz részünk.
  • Dóczi Tímea
  • 0 hasznos vélemény
Értékelés
Szívesen ajánlom az éttermet. MInden helysége külön hangulatba hozza a vendéget. Az ételek nagyon finomak, különlegesek és nem utolsósorban kiadósak. Tervezem is a napokban újra ellátogatok. Nagyon kedvesek a pincérek is. Érdekes élmény, a belvárosból belecsöppenni egy igazi dzsungelbe vagy kalózbarlangba:) A legemlékezetesebb a ropogósra cűsült csülök volt, nem csak az íze, hanem a mérete miatt is.
3. évfordulónk alkalmából választottuk ki a Dzsungel Éttermet, mivel én nagy Egyiptom és sivatag rajongó vagyok, ezért abba a terembe szerettünk volna foglalni, de sajnos éppen felújítás alatt volt, ezért az Óceán teremben kaptunk egy asztalt, az egyik akvárium mellett.
Már a honlapon megnéztük az étlapot és tátva maradt a szánk a különlegesebbnél különlegesebb ételektől.
Páromnak a krokodil steak tetszett meg, így ő azt evett. Persze megkóstoltam én is, finom volt, bár furcsa volt a textúrája.
Én pedig grillezett borjúszűz, füstöltsajttal, sonkával, zsályával töltve,
paprikás mártással, parmezános gnocchival nevű ételt válaszottam, hát eszméletlenül finom volt.
A pincér lány nagyon kedves, és türelmes volt. Nagyon meg voltunk elégedve az egész étteremmel. Még a vendégkönyvbe is írtunk
Ráadásul még a kezemet is megkérték. :) <3
  • Magyar Orsolya
  • 3 hasznos vélemény
Értékelés
Nagyon szeretem ezt az éttermet, sokszor voltunk már itt a párommal vagy barátokkal. Hangulatos, az ételek változatosak és finomak. A hely egy kicsit szűkös (sokan elférnek, de a termek kicsik), a magnózene zavaró. A pincérek kedvesek.
  • Végső Viola
  • 5 értékelés
  • 8 hasznos vélemény
Értékelés
Az étlap nagyon változatos és van választék bőven, sose tudom eldönteni mit egyek.
A különböző tematikájú termek világa varázslatos, visszavágyom ide.
Nagy adagokat adnak!
Egyedül a pincehelyiség miatt az internetlefedettség nagyon gyenge.
  • Pósa Lívia
  • 15 értékelés
  • 1 követő
  • 5 medál
  • 22 hasznos vélemény
Értékelés
Az étterem kialakítása is nagyon tetszett, az étlapon szereplő kínálat is nagyon jó. Az ételek íze pedig fenomenális. Persze a kedvencünk Kalóz mama házi krémese volt. Aki szereti az édességet, ne hagyja ki, mennyei!
  • Kis Karolina
  • 5 hasznos vélemény
Értékelés
Nagyon tetszik az étterem berendezése. Az ételek nagyon finomak. Jó a kiszolgálás, és az árak is jók. Nagyon ötletes, hogy van 4 különböző berendezésű terem, és a gyerek sarok is tetszik.
Egyik kedvenc helyünk.Nagyon fantáziadús a termek berendezése.Az óceán terem az egész család kedvence.Az ételek is nagyon ötletesek,és finoman vannak elkészítve.Van külön gyereksarok is,ahol a gyerekek eltölthetik az idejüket.
  • O. Edit
Értékelés
A barátaimmal és a gyerekeimmel voltam már többször az étteremben. Most az óceán teremben ebédeltünk vasárnap délben. A vendégek fogadásától az elköszönésig mindennel meg voltunk elégedve. Az étlap változatos és ötletes. Az ételek finomak és bőségesek.
Az akváriumok tiszták és igazán lélekemelő kristálytiszta víz mellett a csodálatos színekben pompázó halak mellett ebédelni, beszélgetni.
A később betérő kisgyermekes szülőket megértéssel fogadták és boldogan rohangászó, nézelődő gyerekeket ügyesen terelték a kiválasztott asztalhoz.
Udvariasak, segítőkészek és igazi vendéglátós módjára viselkedtek. Visszatérünk ezután is.
  • Hesz Andrea
  • 0 hasznos vélemény
Értékelés
Többször jártunk az étteremben a családdal, legutóbb barátainkat vittük oda, mivelők nem ismerték az éttermet. Ahogy eddig sosem,most sem csalódtunk az étteremben. Az ételek nagyon finomak voltak, a felszolgálás gyors, és udvarias. Minden kérdésünkre, melyek az ételekkel kapcsolatosak voltak kielégítő választ kaptunk, így könnyebb volt a rendelés. ( A mosdó viszont elhanyagolt, nem feltétlen látványos, de a szag iszonyú)
  • Bak Terézia
Értékelés
Nagyon hangulatos és ötletesen berendezett étterem. Az ételek nagyon finomak. Mát két alkalommal is jártunk itt, minkét alkalommal más teremben vacsoráztunk. Az ételek nevei is nagyon tetszetősek és kreatívak.
Soha nem térünk vissza étterembe, de itt már 2x voltunk ! A kialakítása nagyon hangulatos, termenként változó. Az étel ("jóllakott kakadu"+"lomha dromedár") rendkívül ízletes és bőséges adag volt. Csak annyi megjegyzésem van, hogy a dzsungel terem kissé fülledt, de a szavanna nagyon kellemes légkörű.
  • Pál László
  • 2 hasznos vélemény
Értékelés
A fiam kedvenc tengeri herkentyűs étterme, de a párommal mi is találtunk kedvünkre valót. Ötletes belső kialakítás, hangulatos étterem. A kiszolgálással sem volt semmi gond. Előre be lehet jelentkezni, ami csúcsidőben nem hátrány.
Sok jót hallottunk róla már mire eljutottunk ide.
Kellemes hely a kislányomat teljesen elvarázsolta még most is mondja, hogy mikor megyünk már pedig 3 hónapja voltunk és nagyon jót ettünk.Különleges ételek remek ízek és ötletesek a termek.
Megyünk legközelebb is.
  • Milán
  • 42 értékelés
  • 4 követő
  • 10 medál
  • 93 hasznos vélemény
Értékelés
Nemrégiben volt szerencsém kipróbálni a hatodik kerületi Dzsungel éttermet. Az első benyomásom, hogy milyen kis eldugott lyuk, de aztán jobban szemügyre véve, igazán elvarázsolt a hely hangulata. Több terem is van,mindegyik más-más stílust képvisel: az egyikben a dzsungelben érezzük magunkat, míg egy másikban az óceán mélységeibe csöppenünk bele. Aki nem klausztrofóbiás annak egészen biztosan elnyeri tetszését ez a fajta dekoráció, melynek hangulatát a tökéletesen passzoló zene csak tovább fokoz. Nálam egy étteremnél a légkör magas prioritást élvez, hiszen nem mindegy, hogy az ember milyen hangulatban fogyasztja a kis elemózsiáját. Az árak egy picit húzósak ugyan, de ha néha-néha látogatunk el, akkor az úgy belefér. A minőségre és a kiszolgálásra pedig nem tudok rosszat mondani, pazar volt mindkettő. :)