borban-utazunk - budapest

1138 Budapest, Szekszárdi utca 13
...

1065 Budapest, Podmaniczky utca 14.
12 értékelés
fenséges lakomák, melyek mellé közel 100-féle hazai bor közül választhatnak a vendégek. Az estét párbajok... vagy ha éppen derék szakácsotok szabadnapos, utazzatok el egy varázslatos világba, Sir Lancelot birodalmába... ígérem meg nem bánod, s kupádba 100 féle magyar nemes bor közül töltünk, szomjadat imígyen enyhítjük. S...
bárral és több tárgyalóteremmel is várja az üzleti utazókat és a turistákat. Az étterem a hotel földszintjén... állandó szezonális ajánlatokkal és kiváló magyar borokkal várja kedves vendégeit....

1146 Budapest, Állatkerti körút 6-12.
120 értékelés
Németh Attiláné
1 értékelés
Az állatkertben töltött idő hasznos és kellemes volt a folyamatos átalakítások ellenére is. Ami nagyon lerontotta az összképet az a Barlang Étterem szolgáltatása volt, illetve nem......
Kovárczi András
4 értékelés
Én egy kicsit jobbra számítottam, de persze a gyerekek élvezték! ...

1055 Budapest, Szent István körút 11
129 értékelés
Rezsiko
4 értékelés
Alaphely, rengeteget jártunk ide, sajnos már nincs mindig időnk, de szép emlékek fűznek ide és persze kevésbé szépek is:-)...

1033 Budapest, Fő tér 1.
18 értékelés
Petró Zsuzsa
10 értékelés
Péterfy Bori koncerten voltam ott a lányommal. Élvezetes volt, nagyot buliztunk. Gyönyörű a környezet... iszonyatosan hosszú sor kígyózik egy-egy koncert után. De azért szeretem....

1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 18.
1 értékelés
fajta magyar bort kínál Önnek. Nagy borvidékek neves borait, kis pincészetek kézműves borait. A forgalmazott... hagyományra épül. Sok bort megkóstoltunk, hogy csak azokat a kiváló magyar borokat forgalmazzuk, amelyeket... forgalmazott borok nagy részét borlapunkon, helyben fogyasztásra is megtalálja. A borok mellett 20 féle... tiszta szívvel tudunk ajánlani. Nem kell vidékre utaznia, hogy megkóstolhassa Magyarország borvidékeinek...

1013 Budapest, Döbrentei tér 9
24 értékelés
Cs.Tímea
124 értékelés
hagyományok ötvözete. Az előcsarnok szocreál, a bőr kanapékkal, csempével, és a nagy üvegablakos büfével... átalakították öltözővé, pedig igazán kellemes volt szauna után a félhomályban pihenni. A fürdő nem családi hely...

10.

1011 Budapest, Vár 1.
30 értékelés
évi tatárjárást követően, a tatárok kivonulása után várak építését rendelte el. Az általa építtetett...

11.

1126 Budapest, Németvölgyi út 38 , Bejárat a Hollósy Simon utcából
1 értékelés
szomszédban, mégis dimenziókat utaztál? Nem titkolt célunk, hogy erre az utazásra vigyünk el itt, Buda szívében... legyen szó a környezetről, ahol leülsz, az osztrák borokról, ízletes szendvicsekről, salátáinkról, vagy kollégáink... készült ajánlatot, italokat, kávét és persze osztrák bort!...
korábbi Szemere-lövölde felújítása, mely elkészülte után megkapja a Zila Kávéház nevet. A kávéház innentől...

13.

1076 Budapest, Thököly út 6.
15 értékelés
Demeter Zsuzsanna
5 értékelés
Sosem tudok ellenállni a csirkeszárnyaknak és a káposzta salátának! Kedvenceim közé tartoznak, de a szendvicseik is mindig frissen készülnek, és a poharadat is újra töltheted még......

14.

1152 Budapest, Szentmihályi út 131.
0 értékelés
FiloFaxok, neszeszerek, kesztyűk, ill. egyéb bőr apróáruk. Az utazni vágyók igényeinek kielégítésére olasz Coveri...
1 értékelés
Voltam az Élet a Földön című előadáson. Itt abban kaptam segítséget, hogy a reklámok divatszokások útvesztőjéből kikerültem és biztonsággal tudom, mit és hogyan táplálkozzak,......
HÁdám
31 értékelés
kedves pápai cimborámmal néztük meg, aki ezért utazott fel pestre. Több eseményt is rendeznek itt, nagyon... beszélgetés, olvastak fel a műveikből, közben boroztunk, pogácsáztunk. ...

17.

1056 Budapest, Váci utca 78
9 értékelés
hivatalos képviseletét a Váci utcában. Kitűnő magyar borok, egyedi megjelenéssel és íz világgal büszkélkedhető... hírünket. Bízunk abban, hogy megjárva a kezdeti rögös utakat, elégedettek lesznek családunk munkájával. A tiszta... Többéves éttermi vendéglátás és szálloda-üzemeltetés után úgy éreztük, hogy készen állunk arra, hogy saját...

18.

1075 Budapest, Kazinczy utca 14.
41 értékelés
K.Orsi
40 értékelés
beszélgetések, bulizás előtti gyülekezők, forralt borozás. Szeretem a pöttyös bögréket, a színes székeket... csigalépcsőt, amin elég nehéz felmenni egy két fröccs után :) Nem tévedhetünk nagyot, ha ide hozzuk le először...

19.

1191 Budapest, Vak Bottyán utca 75/A-C
0 értékelés
megtalálhatóak lesznek bőröndök, utazási kiegészítők, női divattáskák, férfi akták, elegáns bőr táskák, iskolatáskák... pénztárcák, kártyatartók , esernyők, övek, stb. . Az utazási termékek területén kiváló minőségű bőröndöket tudunk... kiváló minőségű, tartós, de árban mégis elérhető utazási kiegészítőket kínálunk vásárlóinknak. Női és férfi... Blackline, amelyek igényes kivitelű, de megfizethető árú bőr termékek. Divattáskák széles választékban mindenki...

20.

1124 Budapest, Apor Vilmos tér 11-12.
1 értékelés
delikát termékeket, különleges kávékat, kitűnő borokat és felvonulnak a magyar kézműves gasztronómia remekei... Neckermann & Thomas Cook neve garancia a biztonságos utazásra. A dm drogéria és a gyógyszertár különös figyelmet...
Nem találod amit keresel? Új szolgáltatót ajánlok

Hasonló keresések

A te vállalkozásod hiányzik?   Regisztrálom a cégem