Gárgyán Anikó

Gárgyán Anikó

1 értékelés

GDF SUEZ Ügyfélszolgálati Iroda

Közel egy év óta sok-sok órát töltök a gázszámlák, banki levonások, óraállások tisztázásával. Egy súlyos túlszámlázás (300 e Ft) óta nem sikerült helyreállítani a gázfogyasztás szerinti, de legalább követhető számlázást. A 2. félévben ok nélkül, sorban sztornózták a már pénzügyileg teljesített, kifizetett számlákat. Később összekeveredett két fogyasztási hely, most szétválasztva, időközben viszont megváltozott a cég neve, vagy a szolgáltató maga és a csoportos beszedés nem működik, tartozásra hívnak fel levélben.
Az egész számlázási metodika elavult, az ügyfélszolgálat nincs összhangban az elektronikus ügyfélszolgálattal, sem a számlázással, az óraleolvasó, ha úgy tetszik a hasára üt és egy idegen helyen tükörrel készített, torz fotót csatol be bizonyítékul.
Szerintem többek nevében kérünk hiteles, rugalmas, áttekinthető, korrekt számlázást,a problémás helyzetek néhány napon belüli megoldását, amelynek az árát mi már megfizettük.
Az ügyfélszolgálati munkatársakat sajnálom, a körülményekhez képest teszik a dolgukat, rajuk csapódik le minden.

Hasznos ez a vélemény? Igen

0 Lista

Még több »

0 Fénykép

Még több »
Még nincs fénykép

0 Kedvenc hely

Még több »
Még nincsen kedvenc hely