Komódiné Sipos Ibolya

Komódiné Sipos Ibolya

1 értékelés

Digi Ügyfélszolgálat

A napokban jártam a Malomparkban található ügyfélszolgálaton. Elmondtam, hogy a több, mint 10 éve meglévő szerződésem van a DIGI-nél. Nagyon sokszor lefagy a tv és ilyenkor vagy kikapcsolom, vagy pedig oda-vissza kapcsolgatom az adókat és így egy időre megoldódik a probléma. Kérdeztem, hogy nem lehetne-e ennyi idő eltelte miatt már egy újabb beltéri egységes kapnom, de az ügyintéző - aki egyébként nagyon udvarias volt - úgy tájékoztatott, hogy modernebb beltéri egységet csak 500.-Ft-os havi díj ellenében tudnak részemre adni. Bevittem mindkét készülékhez tartozó távirányítónkat is, mert már egyik sem működött és sajnálattal közölte az ügyintéző, hogy hasonló használtat tud csak adni, próbáljam ki, hátha ezek még működnének, de sajnos egyáltalán nem működik egyik sem. Konkrét választ nem tudott adni, hogy mikor kaphatok a beltéri egységhez jól működő távirányítót, csupán felajánlotta, hogy nézegessek be időnként, hátha lesz. - bár megjegyezte, hogy kb. egy éve nem kaptak! Úgy gondolom, nem sok esélyem van rá, hogy kapok használható távirányítót mostanában, ezért kérdezem, hogy hogyan működtessem a két beltéri egységet, mivel tudom helyettesíteni a DIGI-távirányítót??

Hasznos ez a vélemény? Igen

0 Lista

Még több »

0 Fénykép

Még több »
Még nincs fénykép

0 Kedvenc hely

Még több »
Még nincsen kedvenc hely