Borosné Farkas Teréz

Borosné Farkas Teréz

2 értékelés

Penny Market

én szeretem a Pennyt- de van kérésem- mert sokszor szerettem volna az info vonalon beszélni személyese a munka társukkal- egy a hiba- nincs kivel.kérem ne üzemeltessenek infófonalat- ha nem veszik fel- ráadásul ha valaki fel is veszi és kapcsol" valakit" azt nem lehet elérni - igy aztán többe kerül a telefon- mint amit szeretne az ember reklamálni. ez a magatartás "aljas!".ma kb. 4X próbáltam hivni, beszélni ??? 1/2 árát - egyszer sikerült a központtal- tovább már nem jutottam mert nem vette fel az illetékes.
szeretem az Önök által forgalmazot Good.Milk Frucht Molke tejsavó ízesített terméküket- de van még egy termékük a 0,1 % joghurt italuk és egymás mellé kell kihelyezniük a boltban- ebből aztán rengeteg "átverés"!következik. én látássérült vagyok, és tegnap is vettem a savót- és csak itthon láttam- hogy a 6 db után a joghurt árát számolta fel.A pénztártól való távozás után nincs lehetőség reklamálni- hiába van a kezembe a blokk! Sajnos nem ez az első est. kértem tegnap az eladó hölgyet- hogy tegyék már 2-3 hellyel arrább a két teerméket egymástól, azt mondta a központ nem engedi - és szigoruan ellenőrzik a kihelyet áruk kirakását. Most kérdem én Önök szerint ez nem lehet megoldani- hioszen így a ve vő mindig több pénzt fizet ha a ternéket "nagyobb mennyiségben vásárolja- mert nem db-ként ütik be az árát!
Kére m én tegnap 300.-.Ft al lettem becsapva- kis nyugdijas vagyok, de nem azt a terméket fizettem ki , amit elhoztam,hanem a drágábbnak az árát. Mi Önök szerint a teendő !!?????????kérek választ és a visszatérítési lehetőséget. Borosné as teréz 06/70/4249286 moat mig irtam e levelet - egyfolytában hivtam az infovonalat- de senki nem vette fel.

Hasznos ez a vélemény? Igen

Penny Market

Ma 1040kor irtam véleményt a Pennyről- el mentem Egerben a boltban - az eladó fiatal hölgy emlékezett rám tegnap estéről., vittem a blokkot és miodent le tudtam rendezni.Nagyon segítő készek voltak, és semmi panaszom nem volt- csak nagyon kellemes tapasztalat.korrektek voltak, megnézték- emlékeztek rá- és sikerült lerendezni. Mégis kérem a központot, hogy engedjék a két terméket - az üzletben egymástól kicsit távolabb - hogy ne legyen belőle probléma- hiszen az ott dolgozók uúgyis annyira le vannak terhelve- főleg amikkor a kasszához megy az ember- érezhető hogy szükség lenn egy egy műszakban- ahhoz hogy jobban és folyamatosan- kevesebb várakozással - vásárolni -minimum plusz 2 emberre szükség lenne.Emberek Ők is - és nem állatok. Tessék figyelni a dolgozóikra. Köszönm hogy leirhattam a véleményem- és várok a Vezetőségtől visszajelzést a probléma megoldásaira- mit tesznek?? Kegyelem teljes ünnepeket kívánok , minden boltban dolgozó embertársamra- és sokkal több megbecsülést. Borosné Farkas Teréz

Hasznos ez a vélemény? Igen

0 Lista

Még több »

0 Fénykép

Még több »
Még nincs fénykép

0 Kedvenc hely

Még több »
Még nincsen kedvenc hely