P. Judit

P. Judit

1 értékelés

Tchibo Westend

Sajnos nem sok jót tudok mondani. Február 6-án vásároltam négy csomag Tchibo kávékapszulát. Mivel nem saját részemre vettem, hanem gyesen lévő lányom kért meg, aki barátnőjének szánta ajándékul, a netről kinyomtatott lapot vittem magammal a kívánt kávétípusokról, pontos névvel és a szín megjelölésével. Elég hosszú várakozás után a pultnál kiszolgálónak mutattam a listát, aki összekészítette és a pénztárhoz irányított. Mivel hosszú volt a sor és sokan várakoztak, fizettem és abban a hiszemben, hogy az illető hölgy tud olvasni és ismeri az árukészletet, elraktam a csomagokat. Otthon derült ki, hogy nem azt kaptam, amit kértem, piros helyett bordó csomagolásút adtak: Espresso elegant helyett espresso kraft. kapszulát. Sebaj, a blokk megvolt, 24 órán belül visszavittem, mire a pénztárnál közölték, hogy élelmiszert nem áll módjukban cserélni! Élelmiszer a bontatlan csomagú kávé, ami 24 órán belül elveszítheti a szavatosságát? Mióta élelmiszer a kávé? Minősíthetetlennek érzem ezt az eljárást és a pénztárban lévő hölgy modora is kifogásolható. Természetesen megvettem a kért kávét a saját pénzemből, most a nyakamon maradt az előző nap vásárolt áru - kávéfőző gépem sincs. Mondanom sem kell, hogy többet az üzlet közelébe se megyek, és az ismerőseimet is csak lebeszélni tudom. Ez ne jó üzleti fogás!

Hasznos ez a vélemény? Igen

0 Lista

Még több »

0 Fénykép

Még több »
Még nincs fénykép

0 Kedvenc hely

Még több »
Még nincsen kedvenc hely