J. Voros

J. Voros

1 értékelés

T-Partner

Számomra kellemes meglepetés, hogy ügyfélként olyan dolgokat tudok pillanatok alatt telefonon, Interneten keresztül, személyesen a "T-Pontokban" elintézni, amelyekre nem is olyan régen napokat, heteket kellett várnom. Egy telefon, amit fel is vesznek, egy email, amire nem gépi, hanem igenis emberi válasz érkezik, egy visszahívás, ha mégsem sikerül, a segítőkész ügyintéző mind azt jelzik, hogy a "SZOLGÁLTATÓ" értünk dolgozik, nem ellenünk!
Hogy mégis van, ami bosszant, hát az, hogy csak apró betűkkel, a számlasorok közepette tudatják, hogy a "hűségidő lejár(t)", meg kellene újítani a szerződést, különben elvesznek a kedvezmények, nem váltanak a korábbinak megfelelő, azonos díjú, korszerűbb csomagra, opcióra.
Pedig Nekik, akik minden információval rendelkeznek - Nekik egyszerűbb lenne !
Képzeljék el, amint például egy 60,70,80-as éveiben járó idős ember azt figyeli éveken, hónapokon, napokon keresztül, hogy mikor kell már végre "bekarikáznia a T-Pontba", hogy a lejáró szerződését megújítsa, de sajnos a többi Szolgáltatónál is ezt kell tennie, ha nem akar pórul járni!
Hát csak ezt akartam Önökkel megosztani 58 évesen !

Hasznos ez a vélemény? Igen

0 Lista

Még több »

0 Fénykép

Még több »
Még nincs fénykép

0 Kedvenc hely

Még több »
Még nincsen kedvenc hely