Burján Béla

Burján Béla

2 értékelés

Invitel Ügyfélszolgálat

Lakóhelyemen a szolgáltatásuk nem éri el a 21. századi szintet. Szakadozik az adás hetente többször, ha párás az idő. Több csatorna folyamatosan hiányzik. 51 csatornára van előfizetve, de az 51 eddig még nem jött be, pedig javaslatukra TV készüléket cseréltem. Hívtam őket, mivel itt nem tud a T-home vonalas telefont biztosítani (mert nincsen szabad vonal) így mobilról kell hívnom őket, és nagyon sokba kerül mire az automata után lehet valakivel beszélni. (utálom az automata központot) Körülbelül 2 hete jelentettem a hibát, de azóta senki nem jött ellenőrizni. Igéretet kaptam a havidíjcsökkentésre, de azőta nem hívtak. 10 éve van az előfizetés, de azóta nem képesek elfogadható szolgáltatást biztosítani.Kérdem én, ebben az esetben miért küldik minden hónapban a 8 ezer feletti havidíjat? Vagy az a megoldás ha szolgáltatót váltunk? Így van megbecsülve egy 10 éves előfizető? Kérdem én, mi ez , ha nem a fogyasztó megkárosítása? Ha nincs adás, akkor miért fizetek 100%-ot?
Valaki tegyen már rendet a sok rendetlenség körül. Egy rendszeresen fizető nyugdíjas család, aki szeretne már élvezhető műsorokat nézni az Ő javaslatukra lecserélt LED-es televíziónkon. ( De az új készüléken sem lett erősebb az ideérkező jel) További szép napot

Hasznos ez a vélemény? Igen

Barcs 1. Posta

Hát, igen járok a postára, de amióta bevezették a sorszámohúzást, azóta egy egyszerű sárgacsekkes befizetési idő a többszörösére nőtt. Kérdem én, ha újítanak, akkor azt nem ellnőrzi senki sem, hogy bevált, avagy sem? Mert tegnapelőtti befizetésem 24 perc 33 mp után jelzett a gép, hogy az én sorszámom következik. Eddig ha sorba kellett állni, akkor sem volt max 10 percnél hoszabb a várakozás. És ilyenkor kit vonnak felelősségre, a hibás, meggondolatlan döntésért? További szép napot

Hasznos ez a vélemény? Igen

0 Lista

Még több »

0 Fénykép

Még több »
Még nincs fénykép

0 Kedvenc hely

Még több »
Még nincsen kedvenc hely