T. Vásárló

T. Vásárló

1 értékelés

Unicredit Bank

Jelentős megtakarításom volt az Unicredit banknál, ugyanis lakásra gyűjtöttem, ezért az Unicredit Bank közölte, hogy kiemelt ügyféllé váltam.
Ez azt jelentette, hogy egy nekem dedikált bankár hívogatott és irogatott, hogy még mire költsem el a pénzem. Végülis nem sűrűn tette, ezért nem izgattam vele magam.

És eljött a nagy pillanat. Megtaláltam a vásárolni kívánt lakást.

Gondoltam, most is kiemelt ügyfél leszek, és az internetetn meghirdetett ócska hitelkamatoknál jobb feltételeket kapok, de nem, ami miatt szintén nem sértődtem meg, és inkább az MKB-nál vettem fel 2%-kal jobb THM-mel hitelt - új ügyfélként.



A fekete leves ezután jött:




Eladtam régi lakásomat egy másik Unicredit Bank ügyfélnek, aki a vétel egy részét (töredékét), 1,8 millió forintot Unicredit hitelből kívánta fedezni.
Minden szerződés szerint zajlott. Kiköltöztünk a lakásból. A banktól egy fizetési ígérvényt kaptunk, melyet a kiköltözést követően azonnal ki kellett volna fizetniük, hiszen az abban fogalt minden feltételt mindkét fél teljesítette.

A vevőtől a bank már vonta a törlesztőrészletet, ás én még egy hónap után sem kaptam meg az 1,8 millió forintot, pedig az eladóval együtt már minden követ megmozgattunk.

Írtam a hitelező fiókvezetőnek, írtam a panaszkezelésnek, és még akkor is kiemelt ügyfél voltam a banknál (képzeljék, milyen egy nem kiemelt ügyfél).
Mindenhonnan elnézéstkérő, szabadkozó leveleket kaptam, de pénzt nem.
Mindenféle vicces kifogást találtak ki telefonon.

Pl azt, hogy megváltoztak a devizahitel szabályai. (A vevő forinthitelt vett fel.)

A következő tréfa az volt, hogy ehhez nekem nincs közöm, hiszen ők a vevővel állnak kapcsolatban. (Hőőő, de hát az ÉN pénzemmel szórakoznak)

Utána azt mondták, hogy csak akkor adnak tájékoztatást, ha a vevő hozzájárul az információadáshoz. A vevő rögtön írte egy emailt.

Erre azt mondták, hogy csak közjegyző előtt hitelesített dokumentummal teheti mindezt.

Írtam egy panaszt az anyabanknak angolul, onnan az jött vissza, hogy megtelt a postaládájuk, hehe.

A PSZÁF-nek is szóvá tettem, ott az Unicreditért felelős előadó azt mondta, hogy az nem lehet, hiszen az Unicredit olyan korrekt bank. (Ezt nem akarom kommentálni)



Végülis 37 nappal később mint kellett volna megérkezett a pénzem.

Küldtek egy bocsánatkérő levelet, ahol nem ismertek be semmilyen felelőssséget, de azért kárpótlásul küldtek drágának látszó bőr pénztrácát, ami 3 hónap alatt szétszakadt.



Úgy döntöttem, magam hozom meg a legsúlyosabb felelősségre vonást, amit egy szolgáltatóval szemben lehet, felmondtam a bankkal kötött szerződésem, nem vagyok többet Unicredit ügyfél.

Hasznos ez a vélemény? Igen

0 Lista

Még több »

0 Fénykép

Még több »
Még nincs fénykép

0 Kedvenc hely

Még több »
Még nincsen kedvenc hely