gergopapp

21 értékelés

Zara

Mielőtt sikeres emberré válnánk, szembesülhetünk azzal, hogy a rendelkezésre álló költőpénzünkből nehéz az általunk vágyott életnek megfelelően öltözködni. Ebben segít a Zara, ami véleményem szerint a legjobb ár-érték arányú ruhaüzlet. Három emeleten női ruhák, egy emeleten férfi ruhák és egy emeleten gyermek ruhák találhatók. A férfi részlegen a választék mindig széles, ebben az üzletben szinte mindig van mindenből méret raktáron, így nem kell aggódnunk, ha elsőre nem találnánk valamit. A leárazások is gyakoriak, és minden korosztály megtalálja a hozzá illő stílust – a fiatalabbaknak szánt, színes pólókon, nadrágokon kívül rendkívül minőségi és stílusos zakók, mellények, nyakkendők találhatóak, teljesen baráti árakon. Egész életünket végigkísérhetik a Zara ruhái, anélkül, hogy bármely társaságban is kilógnánk a sorból – hacsak nem felfelé.

Hasznos ez a vélemény? Igen

Cserpes Tejivó

Bár a sor mindig kint áll az utcán, ez sosem tántorít el attól, hogy beüljek egy fél órára, akár egyedül is. Cserpes István „művének” köszönhetően újra átélhetjük gyermekkorunk kakaóscsigás-karamellástejes étkezéseit. Kapható itt mindenféle finomság, péksütemények, szendvicsek, saláták, tejturmixok, sajtok, joghurtok és még sok más, felsorolni is nehéz.
A belső térre egy rossz szavunk sem lehet, nagyon kreatív: van, ahol egy macska iszik szívószállal tejet fekete-fehér krétás rajzon, máshol kitöltött keresztrejtvény virít a falon, természetesen mindenféle tejivós kifejezéssel.
a dolgozókon pedig látszik, hogy a nagy hajtás ellenére is szeretnek itt dolgozni. Minden egyes alkalommal kedvesen mosolyogva szolgáltak ki, s az ilyen dolgok miatt szívesen jár vissza az ember, és választja a Tejivót a mellette lévő McDonald’s helyett.

Hasznos ez a vélemény? Igen

DiVino Borbár

Az egyszerű, műanyagpalackos borral kereskedő belvárosi kocsmák forgatagában nehéz igazi minőséget találni. A DiVino borbár üdítő kivétel nem csak a borválaszték, de a hangulat és a kiszolgálás szempontjából is. Egyszerre nyugati és magyar, modern és klasszikus. Itt nincs külön turista és helyi lakos, nincs külön törzsvendég és egyszeri kísérletező: mindenki kulturált borfogyasztó, nem több, nem kevesebb. A bárban kizárólag fiatal magyar borászok borait lehet megvásárolni, vagy akár csak megkóstolni, 1-2 ezer forinttól egészen 25 ezer forintig terjedő árkategóriában.
Mindezt megtehetjük egy nagyszerűen berendezett belső részen, vagy akár kint, a szökőkútnak támaszkodva, háttérben a Bazilikával.
A DiVino tipikusan az a hely tehát, ahol az ember nem sajnálja a pénzt, hanem magával ragadja a hely hangulata. Igaz ez még azokra is, akik a szokásos buli előtti bevásárlásnál mindig a második legolcsóbb bort választják a közértben.

Hasznos ez a vélemény? Igen

Frici Papa Kifőzdéje

A Frici Papa Kifőzdéjében egyszerre van jelen az éttermi és a kifőzdei hangulat, negatívumok nélkül. Nem érezzük menzán magunkat, hisz nem tálcával kell sorbaállnunk, hogy konyhásnéni kinézetű férfiak rakják elénk az adagunkat. Helyet foglalunk a két szint valamelyikén, böngésszük az étlapot, majd ahogy letesszük, egyből ott is terem előttünk a pincér, készen a rendelés felvételére, talán még néhány poént is elereszt. A rendelés felvétele után elballag, majd néhány perccel később érkezik is a frissen sült hús, sültkrumpli, bármi, amit kértünk – rejtély, hogy csinálják, a legtöbb étteremben ugyanezekre várunk majd’ 1 órát.
A napi ajánlatokat böngészve akár már 1000 forintból is jóllakhatunk, de más választás esetén sem kell sokkal jobban a zsebünkbe nyúlnunk.
Remek ár-érték arányú hely, amely könnyen kedvenc helyévé válhat a zacskós levesen élő egyetemistáknak, de még a rendkívül fontos üzletembereknek is.

Hasznos ez a vélemény? Igen

Grandio Jungle Bar & Grill

Különleges „romkocsma” a Grandio. Egy hostel udvarában található, így a külföldi, főleg fiatal közösség mindig adott, ez pedig könnyen feldobja a hely hangulatát. Az ár a külföldi turistákra van szabva, a sör nem olcsó, de a hangulat kárpótol mindenért. Az udvar tele van fákkal, pont annyira, hogy még hangulatos, de nem zavaró. Mintha egy erdei pikniken lennénk, a belváros közepén. Egy este, ottjártamkor épp egy amerikai turistacsapat borotválta le egyikük haját egy asztalnál, valószínűleg fogadást vesztett a srác. Egy külföldi ismerősöm megfogalmazása szerint: „at Grandio, you never know what happens”. Persze nem csak ilyeneket láthatunk, ha valamilyen sporteseményre vagyunk kíváncsiak, nyugodtan válasszuk a Grandio-t, valószínűleg meg tudjuk tekinteni a nagykivetítőjükön.

Hasznos ez a vélemény? Igen

H&M


Az utóbbi időben sokat fejlődött a svéd H&M márka, mind férfi, mind női vonalon. Az egyik legjobb ár-érték arányú ruhaüzlet, kedves eladókkal, gyakori leárazásokkal. Bár kevésbé elegáns, mint a Zara, nyakkendőket és zakókat itt is találhatunk, ráadásul jóval barátságosabb áron. Gyakran különösen jó minőségű ruhákat is lehet találni, amiket akár több árkategóriával feljebb is pozícionálhattak volna. Méret itt is van mindig mindenből, a választék igen nagy, mégsem érezzük elveszve magunkat az üzletben. Akinek jó szeme van a részletekhez, nagyszerű ingeket, nadrágokat találhat, amelyekről senki nem gondolná, hogy 6-8 ezer forintba kerültek. Az áruk visszavételét is gördülékenyen intézik, számomra ez is mérvadó. Bevásárlókörutak során érdemes útba ejteni, mindenki találhat magának valami neki tetszőt.

Hasznos ez a vélemény? Igen

iSTYLE

A Westend City Centerben található iStyle egyértelműen a legszebb Apple üzlet. A pláza közepén helyezkedik el, s az üvegfal igencsak hívogató, még a moziba igyekvők számára is.
Az ízlésesen berendezett üzletet elfogadnám második otthonomnak is, természetesen minden termékkel együtt. Ha van egy percem, mindig megyek bent egy kört, szerencsére senki nem néz ránk szúrós szemmel, ha csak nézelődünk, hisz ez is része az Apple üzletfilozófiájának. Így akár facebookozni is betérhet egy pár órára bárki, akinek van kedve, csak ne felejtsen el kijelentkezni.
Nagy előny még, hogy bármikor bemehetünk segítséget kérni egy Apple-termékünkkel kapcsolatban, szívesen adnak tanácsot, bárhol is vásároltuk azt.

Hasznos ez a vélemény? Igen

Nike

A Nike sportszaküzletében mindig segítőkészek az eladók, mindig tudják, hogy mire van szükséged. Én futócipőt szerettem volna vásárolni, s az üzletbe belépve máris köszöntött egy nagyon szimpatikus eladó. Segítséget kértem, és néhány perc beszélgetés után már tudta is, milyen futócipőre van szükségem.
Az üzletben nem zavaró, sőt magától értetődő, ha megszólít egy eladó, hogy segíthet-e. Barátságos hozzáállásukkal és segítőkészségükkel kellemessé teszik az üzletben töltött időnket. Ez a fajta profizmus elmondható minden eladóról, de végülis ez az, amit elvárunk egy ilyen cégtől, mint a Nike.
Már csak hab a tortán, hogy az üzlet nagyon ízlésesen van berendezve, külön helyen vannak a futáshoz, labdarúgáshoz és egyéb sportokhoz tartozó cipők, ruhák, kiegészítők. Bármikor megyek be az üzletbe, mindig sportolni támad kedvem.

Hasznos ez a vélemény? Igen

Starbucks Király

A kávézók közül személyes kedvencem a Király utcai Starbucks, főleg az utánozhatatlan atmoszféra miatt. Mindig nehéz megállni, hogy beüljek, vagy legalább elvitelre kérjek egy kávét, annak ellenére, hogy egyáltalán nem kávézom ezen alkalmakon kívül. Itt sosem sajnálom a diákmunkából összekuporgatott pénzem, hogy megpróbáljam szebbé tenni a napomat. Néhány barista már szinte ismerősként üdvözöl, mindenki kedves és mosolyog, ez pedig a kedvenc kávéimmal kombinálva könnyen feldobja a rosszabb napjaim is. A kávézó elhelyezkedése is tökéletes, főleg azok számára, akik a 4-6-os villamoson töltik életük meghatározó részét. Így csak le kell szállniuk a Király utcánál, bemenni egy kávéért, és ha beülni nincs idő, már szállhatnak is fel a következő villamosra, egyik kezükben a kávéval, másikban az okostelefonjukkal.

Hasznos ez a vélemény? Igen

Bershka

Bár a Bershka főleg a fiatalabb korosztályok számára kínál ruhákat, és az időtálló divat helyett inkább egyszezonos, ennek megvan az előnye is. A fast-fashion filozófiát rendkívül jól használja ki a márka, egyből reagál a divat változásaira, és pár hét múlva már kapni is lehet a luxusmárkák vízióinak egyszerűsített, nagyságrendekkel olcsóbb darabjait. Az üzlet mindig zsúfolt, de nem rossz értelemben, hisz már az is feldobja az embert, ha az épp divatos zenékre épp divatos ruhákat próbálhat, épp divatos fiatalok között. Bár a Bershka nem való minden korosztálynak, huszas éveink közepéig nyugodtan útbaejthetjük ezt az üzletet is, amikor épp elkölteni készülünk a pénzünket.

Hasznos ez a vélemény? Igen

0 Lista

Még több »

0 Fénykép

Még több »
Még nincs fénykép

0 Kedvenc hely

Még több »
Még nincsen kedvenc hely