Kotroczó DEzső

198263_1611095320468_4140135_n.jpg

3 értékelés

Digi Ügyfélszolgálat

Konkrétan a DIGI műholdas Tv szolgáltatás kapcsán többszöri bosszúság és anyagi kiadás ért. Egy hétvégi házban, ahová kb. havonta jutok el, áram alatt kell hagyni a házat az isten háta mögött, mert a beltéri egységben lévő kártyát áram ellátás hiányában letiltják egy hét után. Az újra aktiválás az ügyfélszolgálat kb. 7-9 perces bejelentkezése miatt a mobil számlámon /Vodafone/ 600-800 forintos többletköltséget jelent. Felháborító!!!

Hasznos ez a vélemény? Igen

Holsten Kisvendéglő

Talán az első olyan eset, hogy egy étteremről csak jót írhatok. Egyrészt munkanapokon rendszeresen itt ebédelek, másrészt több alkalommal családi rendezvényt is tartottunk a Holstenben.
A menü minden nap változó. A diétás ételek is megtalálhatók. Az ár igen hízelgő, ennek ellenére a minőség nagyon jó. 800,- Ft -ból két fogásos ebéddel - mely bőséges - jól lehet lakni. Az a la carte ételek közül nekem a velős karaván a legfinomabb. Ajánlom nyugodt szívvel mindenkinek.

Hasznos ez a vélemény? Igen

Vodafone Mammut

A Vodafone ügyfélszolgálata eljárása ellen emelek szót!
Egy Gyomaendrőd környéki holtág melletti hétvégi házakban a térerő inkább nulla, mint hívásindításra, hívásfogadásra alkalmas térerő. A hibát bejelentettem és kitöltettek velem egy több oldalas - általam feleslegesnek ítélt nyomtatványt. Majd tájékoztattak, hogy csak akkor tudnak érdemben a panaszommal foglalkozni, ha legalább 5 db időpontot közlök , mikor nem tudtak hívni, vagy én mikor nem tudtam mobilozni????. Laikusként úgy gondolom, talán egy mérőműszerrel az adott helyen (pontosan közöltem) ki kellene menni és mivel a jelenség állandó, megállapítható lenne, hogy hol a hiba. Erre ezek szerint a Vodafone képtelen. Ez van, eszi - nem eszi, ezt kapja az ügyfél egy magát állandóan reklámozó cégtől.

Hasznos ez a vélemény? Igen

0 Lista

Még több »

1 Fénykép

Még több »

0 Kedvenc hely

Még több »
Még nincsen kedvenc hely