Stex Ház

(4.5) - 13 értékelés
Cím:
1085 Budapest, József körút 55-57.
Telefonszám:
+36-1-3185716
Kategória:
Reggelizőhely, Magyar konyha, Nemzetközi étterem

További információk

A Stex Ház a József körúton található. Már messziről ki lehet szúrni a szép nagy céglogót. Az étterem Stex Alfrédról kapta nevét, akinek kalandos életéről olvashatunk az ital- és étlapokon.
A 3 szintes (pince, földszint, galéria) étteremben az asztalok nehéz fából rajtuk romantikus félhomályt nyújtó asztali lámpa.

A Stexben szinte bármikor kajálhatsz, jöhetsz reggelire (szép választék van belőle) menüzhetsz ebédidőben, beugorhatsz vacsorára de akár buli után – hogy a másnap le legyen annyira kemény – is elfogyaszthatsz egy szaftos fogást konyha ugyanis hajnali 4 óráig nyitva tart. Folyamatos akcióik a honlapon, a heti menü pedig a facebook oldalukon megtekinthető.

Megközelítése tömegközlekedéssel: 4-es, 6-os villamos, 9-es, 17-es expressz busz és a 83-as trolibusz.
Első értékelő
Fizetési módok: MasterCard, SZÉP kártya, Visa
Parkolás: Környéken
Elfogad bankkártyát? Igen
Akadálymentesített? Igen
Ha helytelennek találsz egy adatot, kérd annak módosítását!
Cégtulajdonosként kérhető a profil kezelésének átvétele is.
13 korábbi értékelés - Stex Ház
zsofka zsofka
20 értékelés
4 plecsni
5 hasznos vélemény
2013. 11. 08. 21:11

Kellemes hely, érdemes beülni bármilyen alkalomból. Az külön pozitívum, hogy lehet szódát kérni, amit más vendéglátóhelyeken nem annyira szeretnek. Gyors a kiszolgálás is és pincérek értik a dolgukat.

Fogarasi Bela Fogarasi Bela
6 értékelés
2 plecsni
3 hasznos vélemény
2013. 10. 07. 18:22

Udvarias, de lassú kiszolgálás, picnehelyiség, nyáron terasz, aránylag kedvező árak, nagy "ügyféltér" szinte mindíg van szabad hely.
Konyha ár/telljesítményben megfelelő.
Elmeleten játékterem (pénzes)
Földszinten telefonáló szóba illetve a falakról/étlapról Stex Alfréd és Malvinka történetével is megismerkedhetünk :)

Hasonló szolgáltatók a közelben

Hedy0809 Hedy0809
9 értékelés
1 követő
2 plecsni
6 hasznos vélemény
2013. 10. 03. 14:20

Az egyik kedvenc helyünk!
Udvarias,gyors kiszolgálás,bőséges és nagyon finom ételek,kellemes légkör.
Csak ajánlani tudom mindenkinek! :)
Hangulatos hely összejönni a barátokkal,vagy eltölteni egy szuper estét a pároddal. :)

Gemelos Gemelos
594 értékelés
26 plecsni
129 hasznos vélemény
2013. 06. 30. 09:40

A hely hangulata igazán magával ragadó, kiváló helyen található, eddig csak reggelizni ugrottam be, de egyszer eljövünk vacsorázni is, mert nekem nagyon megtetszett a hely.

szagnes szagnes
263 értékelés
24 plecsni
198 hasznos vélemény
2013. 04. 30. 21:21

Ilyen kis szuper helyen talán még soha életemben nem reggeliztem. Nagyon jó hangulata van a helynek, igazán jó ízlésre utal a hely kialakítása és berendezése. Nagyon finom volt az étel is, de valahogy a hely fogott meg jobban.

Monita1986 Monita1986
430 értékelés
24 plecsni
117 hasznos vélemény
2013. 04. 29. 22:12

Nekem nagyon tetszett a hely "régies" hangulata. Mintha a gengszterkorszakba csöppentünk volna. Jó hely ez egy koktélozásra, beszélgetésre. Egyszer majd az ételeiket is kipróbálom.

lady.gabriella lady.gabriella
52 értékelés
2 követő
9 plecsni
59 hasznos vélemény
2012. 11. 26. 14:06

Hangulatos kis étterem, rendezvényterem, söröző vagy aminek akarjuk. Hajnal négyig tartó nyitva tartása alatt minden funkcióban ki lehet próbálni. Én eddig ebédidőben látogattam el, azonban sajnos a menü drágulásával szembesültem, már 1050 Ft egy háromfogásos, közepes méretű adag. Ízlések és pofonok, ennél olcsóbban is lehetne ebédelni. A déli ajánlat ugyanezt kínálja, bár részekre tagolva: vagy egy gazdag leves, vagy főétel, vagy főzelék. A választék egyébként igen nagy, étlapról is rendelhetünk, a menüt előre megnézhetjük a honlapjukon.

bmarci bmarci
32 értékelés
8 plecsni
19 hasznos vélemény
2012. 11. 22. 01:12

Meccsnézésre alkalmas helyet keresve akadtunk a Stex házra a körúton. Kaptunk egy kis asztalt a bejárat mellett, mert az amúgy igen méretes hely többi része már tele volt. Ha meccs, akkor sör, a kínálat viszonylag gazdag volt, igaz, nem rejtett semmilyen különlegességet. Konyhával is rendelkezik a vendéglő, amelynek minőségére nincs különösebb panaszunk, az adagok is méretesek, ennek megfelelően viszont az ára is kicsit magasabb az elvárhatónál. A belső tér önmagában hangulatos, kicsit a régi divatot idézi, a fa asztalokon a lámpaernyős világítással a klasszikus, XX. század eleji érzésre hasonlít. A pincérek gyorsak, de lehetnének egy kicsit elegánsabbak is, bár a profizmussal és a minőséggel nincs alapvető gond. Összességében egynek jó, de nem lesz a törzshelyem.

kitti86 kitti86
51 értékelés
2 követő
12 plecsni
82 hasznos vélemény
2012. 10. 24. 15:57

Tisztán emlékszem miért voltam először ezen a helyen. Köszönhetem az egyik legjobb barátnőmnek. Nagyon ettem volna vadast zsemlegombóccal, ő meg ismerte ezt a helyet és tudta, hogy a napi menüjükben elő szokott bukkani. El is mentünk ebédelni, jó nagy adagot kaptam, finom és ízletes is volt. Pont olyan, amilyennek lennie kellett. Azóta is visszatérő vendégek vagyok. A helyről még érdemes tudni, hogy ugyanakkor reggelivel és vacsorával is szolgálnak. Hajnali négyig ehetünk a Stexben, ugyanis addig van konyha. Eléggé régmúltú helyről van szó. A berendezések, képek, ereklyék is a Stex család hősi múltját idézik. Korrekt árak,változatos napi illetve heti menük,nagy adag finom kávék, udvarias, gyors kiszolgálás sok minden szól a hely mellett. Érdemes kipróbálni, nekem tetszett. Érdekesség, hogy az emeleten meg a szerencsejátékot kedvelők, tehetik meg tétjeiket és fogadhatnak a kedvenc lovaikra. Közel van a belvároshoz, csupán pár megálló a Nyugati pályaudvartól, villamossal könnyen megközelíthető.

Elena Elena
653 értékelés
29 plecsni
199 hasznos vélemény
2013. 05. 30. 18:51

Nagyon hangulatos, és szépen kialakított, s az ételek sem hagytak kifogásolni valót!