Park Hotel Pelikán

(3.0) - 5 értékelés
Cím:
9700 Szombathely, Deák Ferenc utca 3-5.
Telefonszám:
+36-94-513800
Kategória:
Étterem

További információk

hotel, drinkbár, étterem, vendéglő, kávéház, kávézó, söröző

37 kétágyas és 6 egyágyas szobával várjuk vendégeinket. Standard szobáink zuhanyzósak, közepes méretűek. Superior szobáink nagy méretőek, többségük kádas fürdőszobával rendelkezik.

A főépület első és második emeletén elegáns, nagy belmagasságú, világos, a Pelikán parkra és a szálloda előkertjére néző szobákat talál. A manzárd szobák rendkívül otthonosak és tágasak. A Villa Magnólia épület szobái azonos felszereltségűek, csendesek és barátságosak.

Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP kártya) elfogadóhely
Első értékelő
Fizetési módok: SZÉP-kártya
Ha helytelennek találsz egy adatot, kérd annak módosítását!
Cégtulajdonosként kérhető a profil kezelésének átvétele is.
5 korábbi értékelés - Park Hotel Pelikán
Iwry Iwry
1 értékelés
0 plecsni
2015. 07. 23. 08:03

2014-ben töltöttünk itt 3 napot, 2 éjszakát. Sajnos egyedül a recepciót tudom pozitív jelzővel illetni. A szobákra ráfért volna egy nagytakarítás, az ablakok is mocskosak és foltosak voltak. Az egyetlen medence jéghideg volt, senki nem tudta élvezni. A kis jacuzzi kellemes hőmérsékletű volt, de - miután a többi lehetőség élvezhetetlen volt - folyamatosan foglalt volt. Masszázs nem volt. A szobában lévő széf természetesen le volt merülve így az is használhatatlan volt. A tv távirányítója is borzasztó leharcolt állapotban volt. Első nap sikerült egy jól megszervezett svédasztalos vacsorát kapnunk, ekkor az étel finom volt. A második éjszaka viszont választhattunk 3 fajta ételből, amiből kettő - mit kértünk - ehetetlen volt. panzióban 100x különb ellátást kaptam ennél, mind higiénia, mind wellness téren.Én biztosan nem ajánlanám senkinek és úgy látom ezzel nem én vagyok az első.

Gy. Richárd Gy. Richárd
3 értékelés
2 plecsni
2014. 01. 12. 18:45

Nekem egyetlen éjszakát sikerült eltöltenem a szükség hozta így ugyanis közel van a kórházhoz. és igazából ezen kívül még annyi pozitívumot tudnék megemlíteni hogy a recepción nagyon udvarias segítőkész a személyzet. és pont. nem gondolnám hogy vissza megyek még egyszer ennyi pénzért. nem túl tiszta.

Ulrich Juci Ulrich Juci
6 értékelés
2 plecsni
3 hasznos vélemény
2014. 01. 12. 18:38

Idén januárban 1 éjszaka 2 napot töltöttünk itt. A szoba, fürdő felszereltsége megfelelő, habár a távirányító kezdett szétesni, illetve este 9-kor csak langyos víz, de reggel már meleg volt. A szoba fekvése remek, a parkra nézett. Az étteremben kedves kiszolgálás és választékos vacsora-illetve reggeli menü várt minket. A wellnes részlegen jól jönne a kapacitásbővítés. Összességében elégedett vagyok a szálláshellyel, a környék pedig bővelkedik a látnivalókban.

Hasonló szolgáltatók a közelben

Thumbnail Öreg Sam Söröző és Étterem 9700 Szombathely, Gagarin u. 14.
6 értékelés
Thumbnail Morrison's 2 1055 Budapest, Szent István körút 11
129 értékelés
Thumbnail Boglárka Szalon 1067 Budapest, Teréz körút 41 fsz 6.
113 értékelés
Böcsödi Krisztina Böcsödi Krisztina
1 értékelés
1 plecsni
2013. 11. 14. 10:08

3 nap 2 éjszakát töltöttünk itt el. Sajnos nagyon csalódtunk, pedig főszezonban voltunk. A szobák piszkosak voltak, minden tiszta por. A minibárt már kitakarítottam, mert kritikán aluli volt. Az étteremhez bármilyen időpontban érkeztünk, az ajtó tiszta kézlenyomat, ez elég kiábrándító volt minden egyes alkalommal. A kertben törött pohár volt egy asztal alatt...3 napig! A konyha...semmi választék, ízvilág nem sok...Wellness részleg, nem igazán nevezhető annak, mert a szolgáltatás e téren is megdöbbentő volt. Mindig csak egy szauna működött, a medence környezete is csupa piszok....A masszázs viszont kiváló volt! A személyzet udvarias, segítőkész. A recepción is nagyon udvarias és segítőkész személyzettel találkoztunk.
Évente több alkalommal megyünk belföldön wellness-ni, mindig más helyre és mindig 4 * helyet választunk. Ez a hely sajnos nálunk csak 2*-ra érdemes. Képek alapján nagyon szimpatikus volt, szép, impozáns, megnyerő, de a valóság sajnos nem felel meg 4*-nak. Több figyelmet kellene szentelni a tisztaságra és a wellness részleget sem ártana felújítani, bővíteni.

MissPihe MissPihe
34 értékelés
2 követő
9 plecsni
40 hasznos vélemény
2013. 10. 23. 22:48

Első wellness élményemet a páromtól kaptam IDE. Remek hosszú hétvégét töltöttünk el a városban és ehhez nagyban hozzájárult a szálloda és annak alkalmazottai. Remek masszázst kaptunk, isteni és választékos reggelink volt, a recepció példaértékű. A szobák szépek, tiszták, kényelmesek. Én minden tekintetben csak ajánlani tudom.