Nyugdíjfolyósító Igazgatóság (NYUFIG)

(2.0) - 32 értékelés
Cím:
1138 Budapest, Váci út 73
Telefonszám:
+36-1-3502355
Kategória:
Nyugdíj ügyintézés

További információk

A Nyugdíjfolyósító Igazgatóság feladata a nyugellátások, és az egyéb – hatáskörébe utalt – ellátások folyósítása,
meghatározott körben igényelbírálási tevékenység, továbbá minden, a folyósítást befolyásoló
intézkedés végrehajtása.

2012. január 1-jétől a NYUFIG az alábbi ellátásokat utalja:
-öregségi nyugdíj (ide értve a 40 év jogosultsági idővel rendelkező nők öregségi nyugdíját),
-hozzátartozói ellátások (özvegyi és szülői nyugdíj, árvaellátás),
-baleseti hozzátartozói nyugellátások (özvegyi és szülői nyugdíj, árvaellátás),
-korhatár előtti ellátások,
-szolgálati járandóság,
-mezőgazdasági és szakszövetkezeti tagok járadéka,
-özvegyi járadék,
-rokkantsági ellátás,
-rehabilitációs ellátás,
-rehabilitációs járadék (kivételes rehabilitációs járadék),
-rokkantsági járadék,
-baleseti járadék,
-kártérítési járadék,
-bányászok egészségkárosodási járadéka,
-mecseki bányászok kereset-kiegészítése,
-szénjárandóság,
-átmeneti bányászjáradék,
-balettművészeti életjáradék,
-Kiváló és Érdemes Művészi Járadék, Népművészet Mestere Járadék,
-Magyar Alkotóművészeti Közalapítvány által megállapított ellátás,
-tudományos fokozat utáni pótlék,
-legfőbb közjogi méltóságokat megillető juttatás,
-szépkorú személyek jubileumi juttatása,
-kivételes nyugellátás,
-egyszeri segély,
-nyugdíjsegély (az 52/2011. (III.31.) Korm. rendelet alapján),
-egyezményeken, illetve koordinációs (uniós) rendeleteken alapuló ellátások,
-1991. évi XII. törvény szerinti ellátás,
-hadigondozotti ellátások (pl.: nevelési pótlék, ápolási díj, temetési segély),
-nemzeti gondozotti ellátás,
-nemzeti helytállásért elnevezésű pótlék,
-a Nemzeti Földalapkezelő Szervezet által megállapított termőföld utáni életjáradék,
-életjáradékok (pl.: kárpótlási jegy helyett, és vagyoni életjáradék),
-egyes, tartós időtartamú szabadságelvonást elszenvedettek juttatása,
-politikai rehabilitáció címén adott nyugdíjemelés,
-lakbér hozzájárulás, szociális támogatás,
-hozzátartozó utáni növelés,
-cukorbetegeket megillető támogatás,
-1998. január 1-jét megelőzően megállapított házastársi pótlék, házastársi jövedelem pótlék
Első értékelő
Ha helytelennek találsz egy adatot, kérd annak módosítását!
Cégtulajdonosként kérhető a profil kezelésének átvétele is.
32 korábbi értékelés - Nyugdíjfolyósító Igazgatóság (NYUFIG)
Marika Standor Marika Standor
1 értékelés
0 követő
0 plecsni
9 hasznos vélemény
2017. 01. 30. 13:50

Órákig lehet hívni, de a válasz a várakozási idő előre láthatólag 6 perc. na már 10 x 6 perc is elmúlt. Akkor hogy lehet ügyet intézni?
Magyarné (86 éves nyugdíjas)

Szilard Dr. Szabo Szilard Dr. Szabo
1 értékelés
0 követő
0 plecsni
24 hasznos vélemény
2016. 12. 23. 13:34

Órák óta próbálom hívni az ügyfélszolgálatukat, de csak "a várakozási idő előreláthatóan több mint 6 perc" választ kapom. Szivesen küldenék e-mailt is, de azt nem látom. Az ügyfélkapu sem segít, mert nem derül ki, hogy konkrétan mit kell tennem.
Nem lehetne valami ügyfélbarát megoldást találni?

Heidinger Irén Heidinger Irén
1 értékelés
0 követő
0 plecsni
35 hasznos vélemény
2015. 05. 12. 15:09

Délelött 10-órától hívom az összes számot és semmi ennyit erről.Ennek kéne utána nézni.

Hasonló szolgáltatók a közelben

Thumbnail Daubner Cukrászda 1025 Budapest, Szépvölgyi út 50
176 értékelés
Thumbnail Morrison's 2 1055 Budapest, Szent István körút 11
129 értékelés
Thumbnail Boglárka Szalon 1067 Budapest, Teréz körút 41 fsz 6.
113 értékelés
Tihon Éva Tihon Éva
1 értékelés
0 követő
0 plecsni
13 hasznos vélemény
2016. 05. 10. 12:39

NAGYON Lassuak a ügyintézésbe meg mindenbe már 2.hónapja vissza kiültem a papirokt és meg mi dig nem kaptam választ most már jólenne
2015.05010
Tisztelettel
Tihon Éva

Tökölyi Magdaléna Tökölyi Magdaléna
1 értékelés
0 követő
1 plecsni
21 hasznos vélemény
2016. 01. 04. 11:33

Fél órát töltöttem azzal, hogy találjak egy e-mail címet vagy egy információs ablakot a NYUFIG-nál! Sikertelenül!

Pethő Katalin Pethő Katalin
12 értékelés
0 követő
2 plecsni
38 hasznos vélemény
2015. 10. 26. 13:49

Nem személyesen, hanem levélben történt az ügyintézés. Megdöbbentő módon gyorsan és jól, néha nem a az"elhiresült" közvéleményre kell hallgatni

Plavecz Magdolna Plavecz Magdolna
6 értékelés
0 követő
2 plecsni
23 hasznos vélemény
2013. 12. 30. 18:05

A NYUFIG valahogy elveszett a rengeteg törvényben, nem tudom miért de nekem nem sikerül elrendezni a dolgaimat A legegyszerübb volt amikor elvették a rokkantnyugdijamat 20 év vután ,jött a járadék ügy, azt megkaptam, hogy ne haljak éhen a 28 ezer forintból. Egy éve várok a felülvizsgálatra, több iv papirt kipostáztak amit kitöltve vissza is küldtem, a válasz eltünt, egy után semmi, de még az ügyintézők sem tudnak mit mondani.Többet meg lehet tudni az interneten mint ott.Csak sajnálni tudom az ott dolgozókat, mert nem Őket kellene szidni az ügyfeleknek sem, hanem akik ezt kitalálták.Elnézést de nekem nincs pozitiv véleményem.

Kocsis Margit Veronika Kocsis Margit Veronika
2 értékelés
0 követő
2 plecsni
9 hasznos vélemény
2013. 11. 16. 14:32

az egyik olyan szolgáltató, akivel kapcsolatban csak pozitiv tapasztalatom volt...minden megkeresésre profi módon, szolgálatkészen reagáltak, a személyes és telefonos megkeresések alkalmával kedves és segitökész magatartást tanusitottak

Árpád Árpád
105 értékelés
2 követő
20 plecsni
176 hasznos vélemény
2012. 11. 23. 11:22

Apám az utolsó nyugdíját már nem tudta átvenni, így a hagyatéki eljárás lezárultával a Nyugdíjfolyósító Igazgatósághoz kellett fordulni. Telefonon gyakorlatilag elérhetetlenek voltak. Csak egy olyan embert sikerült találni, aki annyit mondott, hogy egyszerűbb, ha bemegyek. Ezt tettem. Amennyire reménytelen volt a telefonos ügyintézés, annyira flottul ment a személyes. Nem kértek felesleges papírokat, csak annyit, amennyit kellett. Még ügyintézőablakhoz sem kellett mennem, az ügyet már a sorszámot kiadó hölgy elrendezte ripsz-ropsz. A négyest a telefonos elérhetetlenség miatt adom.

Vendég felhasználó Vendég
2017. 03. 27. 12:43

Siralmas az ügyintézés!!!2016 augusztus 22._én küldtem el a nyugdíjkérelmemet,kormányablakon keresztül,de válaszra sem méltattak,mellesleg most 2017 márciusa van!!! Kösz a semmit!!!!

Vendég felhasználó Vendég
2017. 01. 26. 09:19

Felháborító!
Megadnak 6db telefonszámot, amelyből négy eleve kisípol, egy állandóan foglaltat jelez és az az egyetlen egy amelyik vonalat is ad, azt nem képesek felvenni.
Kérdem én, akkor hogy próbálja meg intézni az ügyeit az ember?
Jó lenne ezzel kezdeni valamit...

Vendég felhasználó Vendég
2016. 08. 12. 09:44

Maximálisan meg vagyok elégedve a nyugdíj folyósító ügyintézőkkel.Nagyon kedvesek és segítőkészek.További sok sikert és jó munkát nekik.

Vendég felhasználó Vendég
2016. 06. 14. 19:10

mikor személyesen ott jártunk be sem engedtek az épületbe. telefonon nem lehet elérni mert senki fel nem veszi. mennyi dolguk lehet? mégis rosszul van elszámolva még mindig 1 évnyi nyugdíjam.

Vendég felhasználó Vendég
2016. 06. 08. 13:31

Botrányosan lassú az ügyintézés!! Adategyeztetési eljárást kezdeményeztem január 25.-én.Február 5.-én elküldtem a kért iratokat.(ügyfél kapun keresztül) Azóta semmi nem történt.Ha sikerül telefonon elérni őket akkor is csak türelmet kérnek. Könyörgöm 123 napja csak türelmesen várok.!!! Lehet, hogy rájuk nem vonatkozik a törvény szerint előírt 60 nap?! :-((

Vendég felhasználó Vendég
2016. 05. 18. 12:55

Hát én nem igy látom,és nem osztom ezt a véleményt! Nagyon régota hivom telefonon a nyufigot,szinte már minden tel,számot probáltam,de nem tudok velük kapcsolatba kerülni! én elégtelen osztályzatot adok!

Vendég felhasználó Vendég
2016. 05. 14. 23:53

2016.01.07.-én beadtam a nyugdíjigénylésem.Februárban elutasították,fellebbezés,anyagomat irattárba tették.Újabb telefon,nem tudják miről beszélek.Hosszas keresgélés után megtaláltak az iratokat.2016.04.22.-ügyintéző behívat kb.5 perc ügyintézés.Határozat kész,várjam a pénzt.Azóta is várom a határozatot és a pénzt!2016.február 1.-től nyugdíjas vagyok,de még egy fillért sem kaptam.Telefonon elérhetetlenek,hozzá nem értésük kritikán aluli.Ha lehetne - 10 -et adnék !

Vendég felhasználó Vendég
2016. 04. 22. 11:06

2016. 01 20.-án lett beadva egy lakcím változás ,hogy anyukám más címre kéri a nyugdíjt . A februári hónapot még meg kapta a régi címre ,de azóta már el telt 2hónap és egy fillért nem kapott . Azt nem értem miért nem tudnak levelet vagy értesítést küldeni ,hogy miért akad el a nyugdíj kifizetés. Gondoljanak bele ,ha önölk sem kapnának fizetést ,hogy esne ez maguknak?Csak egy egyszerű lakcím változásról van szó .Könyörgöm ! ez nevetséges.Jó volna ha már intézkednének ,nem csak bent ücsörögnének a számítógép előtt hanem dolgoznának is . Mert ők meg kapják a nagyon is jó fizetésüket.

Vendég felhasználó Vendég
2016. 03. 30. 10:17

Felfoghatatlan! Sürgös igazolasra van szüksegem.E celbol levelet irtam egy honapja.SEMMI VALASZ!Megsürgettem e- mailben.SEMMI!Telefonon orakat ültem.MINDHIABA! Egyszerüen ELERHETETLENEK!! Tehetetlen vagyok. Egy csillagot jelöltem be,de ez inkabb minösithetetlen!!

Vendég felhasználó Vendég
2015. 09. 08. 15:47

Telefonon elérni lehetetlen.Jun30.a óta 1árva ft-ot nem kaptam,azóta vagyok nyugdíjas.Ma szeptember 8.a van!