Nyugdíjfolyósító Igazgatóság (NYUFIG)
Elérhetőségek
Cím: 1138 Budapest , Váci út 73
Telefon: +36-1-3502355
Kategória: Nyugdíj ügyintézés
Hétfő | 07:30-15:15 |
Kedd | 07:30-15:15 |
Szerda | 07:30-18:00 |
Csütörtök | 07:30-15:15 |
Péntek | 07:30-13:30 |
További információk
A Nyugdíjfolyósító Igazgatóság feladata a nyugellátások, és az egyéb – hatáskörébe utalt – ellátások folyósítása,
meghatározott körben igényelbírálási tevékenység, továbbá minden, a folyósítást befolyásoló
intézkedés végrehajtása.
2012. január 1-jétől a NYUFIG az alábbi ellátásokat utalja:
-öregségi nyugdíj (ide értve a 40 év jogosultsági idővel rendelkező nők öregségi nyugdíját),
-hozzátartozói ellátások (özvegyi és szülői nyugdíj, árvaellátás),
-baleseti hozzátartozói nyugellátások (özvegyi és szülői nyugdíj, árvaellátás),
-korhatár előtti ellátások,
-szolgálati járandóság,
-mezőgazdasági és szakszövetkezeti tagok járadéka,
-özvegyi járadék,
-rokkantsági ellátás,
-rehabilitációs ellátás,
-rehabilitációs járadék (kivételes rehabilitációs járadék),
-rokkantsági járadék,
-baleseti járadék,
-kártérítési járadék,
-bányászok egészségkárosodási járadéka,
-mecseki bányászok kereset-kiegészítése,
-szénjárandóság,
-átmeneti bányászjáradék,
-balettművészeti életjáradék,
-Kiváló és Érdemes Művészi Járadék, Népművészet Mestere Járadék,
-Magyar Alkotóművészeti Közalapítvány által megállapított ellátás,
-tudományos fokozat utáni pótlék,
-legfőbb közjogi méltóságokat megillető juttatás,
-szépkorú személyek jubileumi juttatása,
-kivételes nyugellátás,
-egyszeri segély,
-nyugdíjsegély (az 52/2011. (III.31.) Korm. rendelet alapján),
-egyezményeken, illetve koordinációs (uniós) rendeleteken alapuló ellátások,
-1991. évi XII. törvény szerinti ellátás,
-hadigondozotti ellátások (pl.: nevelési pótlék, ápolási díj, temetési segély),
-nemzeti gondozotti ellátás,
-nemzeti helytállásért elnevezésű pótlék,
-a Nemzeti Földalapkezelő Szervezet által megállapított termőföld utáni életjáradék,
-életjáradékok (pl.: kárpótlási jegy helyett, és vagyoni életjáradék),
-egyes, tartós időtartamú szabadságelvonást elszenvedettek juttatása,
-politikai rehabilitáció címén adott nyugdíjemelés,
-lakbér hozzájárulás, szociális támogatás,
-hozzátartozó utáni növelés,
-cukorbetegeket megillető támogatás,
-1998. január 1-jét megelőzően megállapított házastársi pótlék, házastársi jövedelem pótlék
Vélemények, értékelések (20)
- Gaborne Palmai
- 1 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 11 hasznos vélemény
Borzasztó ami a nyugdíj intézetnél folyik miért nem lehet egyszerűbben ügyet intézni? A mai világban van számítógép és nem tudok rálépni az adataimra! Miért?
- Heidinger Irén
- 1 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 59 hasznos vélemény
Délelött 10-órától hívom az összes számot és semmi ennyit erről.Ennek kéne utána nézni.
- Marika Standor
- 1 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 36 hasznos vélemény
Órákig lehet hívni, de a válasz a várakozási idő előre láthatólag 6 perc. na már 10 x 6 perc is elmúlt. Akkor hogy lehet ügyet intézni?
Magyarné (86 éves nyugdíjas)
- Szilard Dr. Szabo
- 1 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 48 hasznos vélemény
Órák óta próbálom hívni az ügyfélszolgálatukat, de csak "a várakozási idő előreláthatóan több mint 6 perc" választ kapom. Szivesen küldenék e-mailt is, de azt nem látom. Az ügyfélkapu sem segít, mert nem derül ki, hogy konkrétan mit kell tennem.
Nem lehetne valami ügyfélbarát megoldást találni?
- Tihon Éva
- 1 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 26 hasznos vélemény
NAGYON Lassuak a ügyintézésbe meg mindenbe már 2.hónapja vissza kiültem a papirokt és meg mi dig nem kaptam választ most már jólenne
2015.05010
Tisztelettel
Tihon Éva
- Tökölyi Magdaléna
- 1 értékelés
- 0 követő
- 1 medál
- 33 hasznos vélemény
Fél órát töltöttem azzal, hogy találjak egy e-mail címet vagy egy információs ablakot a NYUFIG-nál! Sikertelenül!
- Pethő Katalin
- 12 értékelés
- 0 követő
- 2 medál
- 60 hasznos vélemény
Nem személyesen, hanem levélben történt az ügyintézés. Megdöbbentő módon gyorsan és jól, néha nem a az"elhiresült" közvéleményre kell hallgatni
- Plavecz Magdolna
- 6 értékelés
- 0 követő
- 2 medál
- 32 hasznos vélemény
A NYUFIG valahogy elveszett a rengeteg törvényben, nem tudom miért de nekem nem sikerül elrendezni a dolgaimat A legegyszerübb volt amikor elvették a rokkantnyugdijamat 20 év vután ,jött a járadék ügy, azt megkaptam, hogy ne haljak éhen a 28 ezer forintból. Egy éve várok a felülvizsgálatra, több iv papirt kipostáztak amit kitöltve vissza is küldtem, a válasz eltünt, egy után semmi, de még az ügyintézők sem tudnak mit mondani.Többet meg lehet tudni az interneten mint ott.Csak sajnálni tudom az ott dolgozókat, mert nem Őket kellene szidni az ügyfeleknek sem, hanem akik ezt kitalálták.Elnézést de nekem nincs pozitiv véleményem.
- Kocsis Margit Veronika
- 2 értékelés
- 0 követő
- 2 medál
- 14 hasznos vélemény
az egyik olyan szolgáltató, akivel kapcsolatban csak pozitiv tapasztalatom volt...minden megkeresésre profi módon, szolgálatkészen reagáltak, a személyes és telefonos megkeresések alkalmával kedves és segitökész magatartást tanusitottak
- Árpád
- 116 értékelés
- 2 követő
- 20 medál
- 220 hasznos vélemény
Apám az utolsó nyugdíját már nem tudta átvenni, így a hagyatéki eljárás lezárultával a Nyugdíjfolyósító Igazgatósághoz kellett fordulni. Telefonon gyakorlatilag elérhetetlenek voltak. Csak egy olyan embert sikerült találni, aki annyit mondott, hogy egyszerűbb, ha bemegyek. Ezt tettem. Amennyire reménytelen volt a telefonos ügyintézés, annyira flottul ment a személyes. Nem kértek felesleges papírokat, csak annyit, amennyit kellett. Még ügyintézőablakhoz sem kellett mennem, az ügyet már a sorszámot kiadó hölgy elrendezte ripsz-ropsz. A négyest a telefonos elérhetetlenség miatt adom.
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Bármelyik telefonszámot hívom,egyiket sem veszik fel! Várakozzak,hat percet,meg megint hat percet,kinek van erre idege?
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
A helyzet kritikán aluli telefonon nem lehet ügyintėzni
Vagy kicseng de soha senki nem veszi fel
Amugy a többi szám ållandóan foglalt
4!!óra hosszat próbåltam vkit elėrni
Lehetetlen
Nulla pont
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
A 2016. évi keresetem után még mindig nem kaptam meg a 0,5%-os emelésemet. Az adóbevallásaim természetesen rendben vannak, a járulékokat a követő hónapban mindig rendezni kellett. Január óta hiába próbálom az ügyet elmozdítani, bármely elektronikus elérhetőségen, nincs eredmény. Eddig egy semmilyen választ kaptam, - a 2017-es évre esedékes emelésre még várnom kell. Mi történik itt? Az egy csillag is sok.
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Nem tudom értékelni sehogy, mert lehetetlenség elérni Önöket telefon. Szomorú!!! Fél napokat ül az ember betegen a telefon előtt és soha nem veszik fel, állandóan foglalt, vagy minden munkatársuk fogalalt. Miért nem lehet megoldást találni erre a problémára?????
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Telefonon elérni lehetetlen próbálkozás! Szörnyű. Ez az ügyintézési lehetőség olyan messze van az ügyfélbarát ügyintézéstől, mint Makó Jeruzsálemtől.
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Tegnapelőtt véletlenül felvették a telefont, de kérdésemre a külföldre küldött Erzsébet utalvány postai utánkeresésével kapcsolatos kérdésemre nem kaptam kielégítő választ és ma nem veszik fel a telefont. Hány ember dolgozik a telefonközpontban, mert csak nem is foglaltat jelez? Hogy hogy nem lehet egy ajánlott kézbesítést meghatalmazással átvenni? Ilyen a világon sehol nincs.
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
3 órája hiába hívom az ügyfélszolgálat számait, egyiken sem veszik fel a telefont. Kritikán aluli, azért adok csak egy pontot, mert minusz pont nincsen!
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Jonapot és boldog uj évet kivànok mindenkinek. Tegnap ota és ma is legalàbb 4 oràt vesztegeltem, a Nyugdijfolyosito igazgatosàg telefon vonalàn, amelyet egyàltalàn senki sem vesz fel, vagy foglaltat jelez, de ez idon belul is , meg azon kivul is igy van! Kèrdezem ezeket az embereket, hogy nem lehetne ezt megoldani, hogy valaki azért mègis vàlaszolna azon a nyomorult telefonon? Nem igaz, hogy olyan rengeteg a munkàlyuk, vagy talàn mèg is?Tisztelettel