Hajdúsámson posta
Elérhetőségek
Cím: 4251 Hajdúsámson , Rákóczi út 1
Telefon: +36-52-590451
Kategória: Posta
Fizetési módok: Erste Bank Hungary Zrt. által kibocsátott valamennyi bankkártya, Készpénz, Maestro, MasterCard, Mastercard Electronic, Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) bankkártyák, OTP Bank Nyrt. BankPont kártya, Visa, Visa Electron
Elfogad bankkártyát?: Igen
Hétfő | 08:00-16:00 |
Kedd | 08:00-17:00 |
Szerda | 08:00-16:00 |
Csütörtök | 08:00-16:00 |
Péntek | 08:00-16:00 |
További információk
Szolgáltatások:
- Levél
- Csomag
- Pénzügyi szolgáltatások: bankszámla, megtakarítások, lakáselőtakarékosság, hitelek, biztosítások, befizetés bankszámlára, pénzküldés, külön szolgáltatások, kényelmi szolgáltatások, pénzügyi szolgáltatások vállalkozásoknak
- Marketing szolgáltatások
- Újság: belföldi, külföldi lapok előfizetése
- Bélyeg, filatélia
- Mobiltelefon szolgáltatások
Ügyféltéri önkiszolgáló postaboltot üzemeltetnek, melynek kínálata:
- Képeslapok
- Közlekedési jegyek és bérletek
- Mobiltelefon feltöltés
- Nyomtatványok
- Telefonkártyák
- Telekommunikációs eszközök
- Szerencsejátékok
- Bélyegképes papíráruk
- Csomagolóanyagok, dobozok
- Pénzügyi értékcikkek
- Levélszekrények
Vélemények, értékelések (6)
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Sajnos értékelhetetlen,sőt minősíthetetlen ez a posta! A dolgozók viselkedése kritikán aluli! :-( A Sámsonkerti postásuk pedig egyenesen felháboritóan viselkedik! A postavezető többszöri megkeresés után sem tesz semmit az ellen hogy az ominózus postás tanulja meg elvégezni a munkáját tisztességgel. :-(
Az idős anyósom betelefonál érdeklődik a kedves postai dolgozó pedig félvállrol kezelve lerázza úgy hogy érdemi információt nem ad. De még sorolhatnám ... :-(
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Sajnos mióta az új posta épületben vannak sokkal többet kell sorba állni, általában 2 ablakban van ügyintézés. Azon kívül már mindent árulnak a postán, csak az éppen klasszikus postai szolgáltatások azok, amik már el vannak hanyagolva. Fél óra sorban állást már szinte fel sem veszünk, de olyan is van, amikor 8 órai nyitásnál a kolléganő 8.10-kor még nincs a pult mögött, úgy kell neki üzenni, hogy legyen olyan kedves és foglalja már el a helyét, mert nem azért megyünk oda 8 órára a nyitásra, hogy még őrá is várni kelljen 10-15 percet. Azt már csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy még Ő volt felháborodva, amikor üzentünk neki, hogy kezdje már el a munkát, és végre tegye a dolgát. Az a baj, hogy egyre jobban elfelejtik, hogy nem az emberek vannak értük, hanem ők lennének az emberekért. Így ne csodálkozzanak, ha egyre kevesebb ember keresi meg a hajdúsámsoni postát, és aki teheti az inkább Debrecenben intézi el a halaszthatatlan postai ügyeit. Nem egyszer előfordult, hogy a posta vezető nőjének, vagy a helyettesének személyesen akartam a problémát elmondani, de nem voltak hajlandóak kijönni az irodájukból, csupán kiüzentek, hogy nem érnek rá, majd csak 15-20 perc múlva! Ugye nem gondolták komolyan, hogy még rájuk és majd egy fél órát várnak az ügyfelek! Egyszerűen felháborító és túlzás, amit megengednek maguknak a Hajdúsámsonban lévő új postán!!!!!!
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Nem vagyok elégedett a munkaszervezéssel, ugyanis több alkalommal is fél órákat kellett várnom az ügyintézésem előtt. Az ablakok közül csak 2 üzemelt.
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Nem igazán értékelhetô az olyan szolgáltató, aki nem az ügyfelek érdekeit tekinti elsôdleges szempontnak! Kimondhatatlanul kedvezôtlen nyitva tartásukkal nem segítik az embereket!
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Nem vagyok elégedett a posta nyitvatartási idejével.
Hajdusámsonban lakom, de Debrecenben dolgozom, a gyerekeim is ide(Db.-be) járnak iskolába. Egyszerüen képtelenség hogy nyitvatartási időben át tudjam venni a tértivevényes postai küldeményeket.
Mint szolgáltató cég hogy tudja ezt megtenni, hogy nem biztosit legalább 1-2 napon elérhetőséget a hozzám hasonló emberek számára? Úgy gondolom ez NEM ügyfélközpontú megoldás!
Tisztelettel Szakálné Juhász Éva.