EDF DÉMÁSZ Szegedi ügyfélszolgálat
Elérhetőségek
Cím: 6724 Szeged , Kossuth Lajos sugárút 68
Telefon: +36-40-822282
Kategória: Áramszolgáltató
Hétfő | 08:00-20:00 |
Kedd | 08:00-14:00 |
Szerda | 08:00-14:00 |
Csütörtök | 08:00-14:00 |
Péntek | 08:00-14:00 |
További információk
Vélemények, értékelések (13)
- Ilus Dávidné
- 1 értékelés
- 0 követő
- 1 medál
- 8 hasznos vélemény
Két napja nem lehet őket telefonon elérni . Amint benyomom a menü számot udvariasan elköszön az automata . És sajnos más telefon szám nincs megadva . Akkor mire való a telefonos ügyfélszolgáltatás ha nem működik ?
- Z. László
- 1 értékelés
- 0 követő
- 1 medál
- 8 hasznos vélemény
a nyitva tartásról tájékozódtam ez teljesen korrektül publikált.
A telefonos ügyfélszolgálatot nem szeretem, mert nagyon vontatott, körülményes és még helyi tarifával is pénzfaló. Szerintem ezen lehetne korszerűsíteni ügyfélbaráttá tenni.
- B. Margó
- 1 értékelés
- 0 követő
- 1 medál
- 6 hasznos vélemény
Napok óta próbálom elérni Önöket. Szerződés módosítás miatt szerettem volna érdeklődni.....Egyszerűen lehetetlen elérni, azt hogy ügyintézőhöz kapcsoljanak. Ha válatlan meghnyomhatom a 9 es gombot, sosem csörög ki. Szerintem ezt minősíthetetlen.
- S. monika
- 1 értékelés
- 0 követő
- 1 medál
- 4 hasznos vélemény
Nagyott csalodtam a Bajai kirendeltségükben. Sajnos ojan történt hogy a munka társuk miatt egy családtagomnak több százezret kell kifizetniük.Eért a hibájukért sajnos a Bajai ügyintézökbe nincs egy kis bizalmam se.
- Sz Erika
- 1 értékelés
- 0 követő
- 1 medál
- 1 hasznos vélemény
teljesen meg vagyok elegedve az online mero allas bejelentessel .par perc alatt kitoltheto .es a szamla level is rendben van -nygaon meg vagok elegedve a demasz mukodesevel .raadasul telefonon is be lehet jelenteni
- trifun lászlóné
- 1 értékelés
- 0 követő
- 1 medál
- 2 hasznos vélemény
A telefonon történő mérőóraállás bejelentése nehézkes ,idősek számára szinte lehetetlen,de ha végre megkapom élőben a munktársat nagyon kedvesek és készségesek.Kár hogy ilyen hosszadalmas procedura kell hozzá...
- Árpád
- 116 értékelés
- 2 követő
- 20 medál
- 220 hasznos vélemény
Igazából nem itt, hanem az itt található telefonszámon intéztem az ügyet. Apám haszonélvező volt a lakásban. Halála után nem tudtam nekilátni az ügyek intézéséhez, mert hiába volt a nevemen a lakás, ragaszkodtak a haszonélvezeti jog törléséhez is. A többi szolgáltatóval ellentétben a halotti anyakönyvi kivonat nem volt elég. Így addig kellett várnom, amíg a földhivatal meg nem szülte a szükséges papírt. Onnantól felpörögtek az események. Azóta is erősen gondolkodom, hogy miért nem elég az, hogy enyém a lakás, van halotti anyakönyvi kivonat és fizetni akarok (csoportos beszedéssel ráadásul). Manapság ennél többet nem akarhat egy szolgáltató.
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
semmit nem lehet elintézni se telefonon se pedig online. ez vicc. mindig túlterheltek a vonalak. mit hisznek hogy mindenki telefonra ragadva ücsörög otthon és nincs dolga? Oldják meg. nem tudok befizetni számlát mert nem érem utol őket de a büntetést azt kiküldik azonnal. Igaz őket nem lehet elérni Azonnal.
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Nincs Igazi Elérhetőség a NET-en!!
Önhatalmúlag ki -be kapcsolják az áramot!!
Tönkretesznek különböző berendezéseket ezzel!!
Ki fogja ezt kártéríteni??
Számitógépek televíziók hűtő és fagyaszók etc!!
A szolgáltatás dijazást keményen beszedik!! Csak épp igazi szolgáltatás nincs a háttérben!!
Bőszítő az eljárásuk !! Még akkor is ha javítás címszó alatt teszik!!
És ha lehetne 0 csillagot is adni???
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Ma jartam a Hódmezövásárhelyi polg.hiv.démász ügyfélszolgálatnál.a 9.ablaknál .ugyintezö egy flegma nö volt.azt sem tudtam mit kell csinalni.a kolleganöje segitett megoldani a problémat.még egy csillagot sem erdemel.nulla az egész.szegyen ahogy bának az ügyfélel.
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Először is, külföldről nem hívható a telefonszám. Rokonok próbálnak intézkedni a házunkat illetőleg. 2 hónapja próbáljuk korszerűsíttetni az áramot abban a házban, ahová hazaköltöznénk külföldről. Ugyanis a démász szerint nem eu szabványos a kapcsoló, több ampert kellett venni. A villanyszerelő az őt illető munkával már április elején végzett. Az adatlap kitöltése után 3 hétig tartott, mire megérkezett a csekk. Aznap befizették a rokonok, de azóta sem jöttek ki megcsinálni. Már a második csapat munkást küldtük el, mert áram nélkül nem tudnak renoválni a házon. Két hét múlva költöznénk gyerekestől. De már bánjuk. Tényleg bográcsban kell majd melegítenem neki a fürdővizet? Így igen nehéz hinni abban, hogy 'gyertek haza fiatalok, itt már minden másként van." Bocsánat, de ez nem európai színvonal.
- Vendég felhasználó
- 13056 értékelés
- 0 követő
- 0 medál
- 3130 hasznos vélemény
Elképesztően rossz ez az úgynevezett "ügyfélszolgálati" rendszer. Agyonbonyolították, nagyon vigyáznak, hogy ne nagyon kelljen ügyféllel társalogni. Szegény idősek...