Cserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ - Cserkeszőlő

Kategória:
Gyógyfürdő

További információk

Szolíd árak, Magyarország egyetlen kétpályás ponyvacsúszdája, valamint, úszó-hullám-élmény-tan és gyógymedencék. Teljes gyógyfürdői, gyógyászati kezelések, reumatológus, bőrgyógyász, fogorvos, valamint gyógyklimatikai sószoba stb.

Medencék:
-gyógymedence
-jakuzzi
-élménymedence
-gyerekmedence
-tanmedence
Első értékelő
Fizetési módok: Készpénz, SZÉP-kártya
Ha helytelennek találsz egy adatot, kérd annak módosítását!
Cégtulajdonosként kérhető a profil kezelésének átvétele is.
12 korábbi értékelés - Cserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ - Cserkeszőlő
P. Szilárd P. Szilárd
3 hasznos vélemény
2015. 02. 16. 10:16

A téli fürdőben jártunk 2014. végén. Nagyon meg voltunk elégedve mindennel. Sok medence, élményelemekkel, jó a szauna rész is. Finom volt az ebéd is a fürdő területén lévő önkiszolgáló étteremben.

Béláné Kovács Béláné Kovács
8 értékelés
4 hasznos vélemény
2013. 11. 07. 21:32

Sok medence van.Viszonylag jók az élményelemek.Mi a szálloda miatt ingyen használtuk a fürdőt.Szombaton mentünk,amikor hosszabb nyitvatartási idő van,Ez már inkább a szállodát dicséri.Vasárnap 10-ig kijelentkeztünk,de délig fürödhettünk

C. tünde C. tünde
27 értékelés
4 plecsni
30 hasznos vélemény
2013. 10. 03. 22:16

egy áprilisi de szép napon egy teljesen más fürdőbe indultunk de mivel ott telt ház volt hát tovább kellett mennünk
igazában nem is tudtuk azon a vonalon még hova tudnánk elmenni
nem volt közel de megpályáztuk a Cserkeszőlői fürdőt
hát nem bántuk meg mert lehet másképp nem jutottunk volna el oda
a fürdő nagyon tetszett és minden igényt kielégitett
csak ámultunk és bámultunk a sok medence és élmény láttán
tetszett a fürdő maga kivülről és belülről is
volt hely pihenni és étkezni is
meleg és hideg vizes medencét is kipróbáltuk sőt még a dézsás gyerek fürdőnél is elidőztünk
összességében nagyon tetszett a fürdő szépen és jól jól felszerelt és nem volt hiányérzetünk amikor eljöttünk
ráadásul ilyen messziről menve is találkoztunk abban a nagy fürdőben falubeli ismerőssel

Hasonló szolgáltatók a közelben

Thumbnail Aqua Lux Wellness Hotel*** 5465 Cserkeszőlő, Fürdő utca 27
Thumbnail Daubner Cukrászda 1025 Budapest, Szépvölgyi út 50
176 értékelés
Thumbnail Boglárka Szalon 1067 Budapest, Teréz körút 41 fsz 6.
113 értékelés
M. János M. János
3 plecsni
6 hasznos vélemény
2013. 07. 17. 21:49

2011 október végén jártunk itt. A Cserke Thermálház vendégei voltunk. Üdülési csekkel fizethettük a belépőt és a különböző szolgáltatásokat is. A hely tiszta, ottlétünkkor nem is volt túl zsúfolt. A köpölyözés és mézes masszázs egy álom volt. Az árak a szolgáltatás színvonalával arányban voltak, az ajándékbolt is korrekt. A büfé elfogadható. Javaslom annak, aki az őszi szezonban egy kis nyugalomra és ejtőzésre vágyik a termál vízben, vagy a partján :) A sok bejárat melletti ajándékbolt miatt kicsit siófok feeligem volt.

Fincziczki Zoltán Fincziczki Zoltán
3 plecsni
9 hasznos vélemény
2013. 10. 03. 20:01

O. Ferencné O. Ferencné
1 értékelés
2 hasznos vélemény
2013. 09. 15. 15:49

Nagyon jól pihentünk,jókat fürödtünk,csúszdáztunk.A víz nagyon-nagyon jó volt,főleg,hogy annyi fajta medence van.Az meg még ráadás,hogy a medencék Nanotecnhnológiával fertőtlenítettek. CSAK AJÁNLANI tudom mindenkinek.Ja és az árak is pénztárca barátiak.

Bíró Mária Martonné Bíró Mária Martonné
27 értékelés
5 plecsni
20 hasznos vélemény
2013. 09. 11. 17:34

Kicsit messziről érkeztünk tavaly a fürdőbe, de annál nagyobb élménnyel tértünk haza. Kisfiúnk egyszerűen ki sem akart jönni a jó meleg vízből. Sok lehetőség várja az ide látogatókat, és az ebéd is nagyon finom volt. Vigyázat! Pénztárca kímélő hely!

Török Szücs Ildikó Török Szücs Ildikó
5 értékelés
9 hasznos vélemény
2013. 08. 25. 08:07

Visszatérő vendégek vagyunk a fürdőben.Elégedett vagyok a stranddal, a Napfény étteremben nagyon finom, kiadós az étel. Negatívum talán annyi hogy mivel korán nyit a strand fel van locsolva az egész placc....és ez gyerekkel is veszélyes, de a hűtőtáskával egyensúlyozó papucsos felnött sem mutat jól a füvön kiterülve.Animátorok még lehetnének, mert a gyerekekkel nem lehet megelvízbe menni , kinn meg ugye nem hagyod....

Bettu_ska Bettu_ska
610 értékelés
2 követő
28 plecsni
226 hasznos vélemény
2013. 08. 10. 09:23

Az idén voltunk itt először a családommal 3 napot nyaralni és annyira tetszett, hogy minden évben vissza fogunk menni, úgy néz ki. :) Kellemes kis strand, van árnyékos hely a sok fa alatt, a kinti lepakolós padok és fogasok kamerákkal védett és van elég medence is. A Napsugár étteremben ebédeltünk minden nap, ahol Erzsébet utalványt és Szép kártyát is elfogadnak, van menü választás is. A Mc' Kajáls étteremben ettem életem legfinomabb óriás hamburgerét, hatalmas volt és minden benne volt, ami csak jó egy hambiban, pedig csak simát kértem. :D A kinti ponyvacsúszda nagyon jó, még sehol nem láttam ilyet. Sok a gyógymedence, van hullám medence és pezsgőfürdő is. Egyetlen egy nagy problémám van az egésszel, hogy 40 percet kell várni mindenre, mire működésbe lép pl. a pezsgőfürdő és a dögönyözők és mindez egymás után külön-külön. Nos, kín kivárni és az ember szétázik a vízben mire sorra kerül... De ettől függetlenül nagyon tetszett minden. Még szerencse hogy hét elején mentünk és nem volt nagy tömeg. :)

H. István H. István
13 hasznos vélemény
2013. 07. 30. 21:23

Több mint két évvel ezelőtt jártam itt először, addig csak hallomásból ismertem a gyógyfürdőt. Abban az évben adták át az új fedett téli fürdőt. Szép, új kellemes helyet ismertem meg és azóta rendszeresen, minden évben meglátogatom Cserkeszőlőt ill. a fürdőt. Télen és nyáron is nagyon kellemes hely. Nyáron a nagy, szépen gondozott szabadtéri strandon minden korosztály megtalálhatja a neki való szórakozási, pihenési, kikapcsolódási lehetőségeket. Ponyvacsúszda, hullámfürdő, gyermek- és gyógyvizes medencék állnak rendelkezésre. A színpadon szórakoztató műsorokat rendeznek. Amit nagyon szeretek, hogy a karszalaggal ki-be lehet járni a nyitvatartási idő alatt! Az önkiszolgáló étteremben sokféle, jó ízű és méretes adag étel közül lehet válogatni, igazán elfogadható árakon. Télen pedig a fedett fürdőben gyóg- és élmény medencék közt válogathatunk. Új sószoba és szauna részleg is van. Legújabban már ingyenes WiFi is van a strandon.
Ja, és szállásként szerintem a legjobb a Royal Panzió!

labrador labrador
6 hasznos vélemény
2013. 07. 19. 07:40

Tavaly nyáron jártunk itt két kisgyerekkel. Szépen gondozott nagy területen van a strand, sok füves és árnyékos(!) hellyel, gyerekmedencékkel, hullámfürdővel, csúszdával, szóval minden ami egy jó családi nyaraláshoz szükséges. A Royal Panzióban laktunk, nem messze a strandtól, az is nagyon szuper volt! A kürtős kalács a fürdő bejáratánál nagyon finom! Az egyetlen negatívum, hogy nem volt wifi a strandon, de állítólag már van!

Vendég felhasználó Vendég
2015. 02. 06. 10:05

Csodálatos, nagyszerü fürdő és élményfürdő ,közelben rengeteg látnivaló van Például a Tiszakürti arborétum stb.